piątek, 22 sierpnia 2008

Gold Award


Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Awardod pandy piotrpl12
Regulamin przyznawania nagród Gold Award:
1) Jeśli otrzymałeś Gold Award,wybierz 5 blogów, które uważasz, że zasługują na tę nagrodę: oparte na ich kreatywności, interesującym materiale oraz przyjacielskim stosunku do wszystkich pand. Zostaw wiadomość na ich blogach o tym, że dostali nagrodę. Dołącz swój link do Twojego bloga.
2) Podaj imię i link pandy, która przyznała Ci nagrodę, wtedy jej blog będzie bardziej odwiedzany.
3) Wstaw obrazek z tej strony Gold Awar razem z linkiem (http://goldaward.blogspot.com/) w swoim blogu.
4) Wpisz następujący tekst: Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Award od ...........
5) Opublikuj ten regulamin..................................................................................Chciałbym przekazać Nagrodę Gold Award kreatywnym twórcom blogów ukazujących krainę Panfu:
1. Tamaki za super bloga o nagrodzie Gold Award.
2. ciapcio2 za interesujący wkład w bloga.
3. Gazelle za fajną gazetkę Panfu.
4. Nelia005 za przydatne porady o grze Panfu.
5.Lens99 za dużą ilość lokalnych informacji Panfu.

3 komentarze:

xXxziomalkaxXx pisze...

Dostałaś odemnie gold award. Jakby co mój blog to http://panfupandy.blogspot.com/ .

Ciapcio2 pisze...

Zerio to jest mój blog jak coś xD panfupandy.blogspot.com

Ania ( Tofinka ) pisze...

Wiem to z tymi kontami i małpką coco loco xd sama tak zrobiłam, bo mi sie nie chciało wysyłać do znajomych :P